Mijn ervaring
"It always seems impossible until it's done."
(Nelson Mandela)
Na ruim 18 jaar actief te zijn in de zakelijke dienstverlening en meerdere jaren werkzaam te zijn als communicatie- en gedragstrainer heb ik ervaren dat het onmogelijke mogelijk wordt als je de oude patronen doorziet en deze durft los te laten. Vaak kiezen organisaties óf voor een organisatorische procesmatige oplossing óf voor een mensgerichte oplossing. De effectiviteit van de beide oplossingen zit in 'en/en' in plaats van 'of/of'. Uit ervaring kan ik u vertellen dat de integratie van deze beide benaderingen ervoor zorgt dat 'denken en doen' echt gevoeld op één lijn komen te liggen en zo het onmogelijke mogelijk wordt.
Mijn stijl
Authentiek, waar nodig confronterend, professioneel, no-nonsense, betekenisvol, met onvoorwaardelijke inzet, onbegrensde energie en loyaliteit. Mijn zakelijke en gedragsmatige inzicht, mijn gedrevenheid en doelgerichtheid zijn de basis voor het realiseren van de beoogde organisatieverandering, waarbij klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid samen zorgen dat winstgevendheid en continuïteit een natuurlijke resultante zijn.